Interviu cu Dumnezeu


- Ai vrea să-mi iei un interviu, deci… zise Dumnezeu.
- Dacă ai timp… i-am răspuns. Dumnezeu a zâmbit.
- Timpul meu este eternitatea… Ce întrebări ai vrea să-mi pui?
- Ce te surprinde cel mai mult la oameni?

Dumnezeu mi-a răspuns:
- Faptul că:  se plictisesc de copilărie, se grăbesc să crească… iar apoi tânjesc să fie copii;
 Ã®ÅŸi pierd sănătatea pentru a face bani… iar apoi îşi pierd banii pentru a-ÅŸi recăpăta sănătatea;  se gândesc cu teamă la viitor ÅŸi uită prezentul, iar astfel nu trăiesc nici prezentul, nici viitorul;  trăiesc ca ÅŸi cum nu ar muri niciodată ÅŸi mor ca ÅŸi cum nu ar fi trăit.

Dumnezeu mi-a luat mâna şi am stat tăcuţi un timp. Apoi am întrebat:
- Ca părinte, care ar fi căteva dintre lecţiile de viaţă pe care ai dori să le înveţe copii tăi?
- Să înveÅ£e că:  durează doar căteva secunde să deschidă răni profunde în inima celor pe care îi iubesc… ÅŸi că durează mai mulÅ£i ani pentru ca acestea să se vindece;  un om bogat nu este acela care are cel mai mult, ci acela care are nevoie de cel mai puÅ£in;  există oameni care iubesc dar, pur ÅŸi simplu, încă nu ÅŸtiu să-ÅŸi exprime sentimentele; doi oameni se pot uita la acelaÅŸi lucru ÅŸi că pot să-l vadă în mod diferit ;  nu este suficient să-i ierte pe ceilalÅ£i ÅŸi că, de asemenea, trebuie să ierte pe ei înÅŸiÅŸi.

- MulÅ£umesc pentru timpul acordat… am zis umil. Ar mai fi ceva ce ai dori ca oamenii să ÅŸtie?
Dumnezeu m-a privit zâmbind şi a spus:
- Doar faptul că sunt aici... Intotdeauna.

Niciun comentariu:

Un produs Blogger.